Sommerferie i Kroatien 2022

I år kørte vi for 14 gang til Kroatien, Vi holdt ferie i ugerne 27, 28, 29 og 30 og havde 10 overnatninger på Bijela Uvala nærmest fuldstændigt som det plejer at være :) Som sidste år i et mobilhome.

Vi kørte lørdag morgen og havde hjemme fra booket overnatning på et B&B ved Ingoldstadt det fortrød vi dog ved ankomst, motellet fejler ikke noget men vi burde have kørt lidt længere på første dag da vi allerede ankom omkring kl. 15.00.

Selv om der var meget vejarbejde er det gået rigtigt fint, og heldigvis uden udfordringer på hele turen.

Efter morgenmad på hotellet fortsatte vi mod Kroatien og ankom søndag eftermiddag, vi fik udleveret nøglerne til et rigtigt fint mobilhome. Denne gang ganske tæt på receptionen så vi havde lidt længere at gå til vandet.

Vi har brugt tiden ved stranden og et par enkelte udflugter, det er næsten tradition at besøge Rovinj så der ligger lidt friske billeder fra ferien i dette album.

Foto Kroatien 2022

Vi er altid forbi kirken der ligger helt på toppen af byen, denne gang fik vi lidt kor sang med videre.

Rovinj kirke

Priserne i supermarkedet er steget igen, men det er jo næsten forventelig, kør ind til Porec for at handle det betaler sig.

På vejen hjem overnattede vi på Gasthof zum Weissen Lamm i Sommerach, hyggeligt lille sted i en dejlig by som vi efterhånden har besøgt nogle gange.

Alt i alt en rigtig fin ferie i Kroatien, masser af afslapning på en dejlig plads.